Bergenbier plantează 50.000 de brazi în trei zone din Vestul României

Bergenbier plantează 50.000 de brazi în trei zone din Vestul României

Bergenbier, berea inspirată din natură, va începe în luna aprilie plantarea 50.000 de brazi în Vestul României, Transilvania, ca parte a campaniei ”Te răcorești și reîmpădurești!”.

Râu de Mori (jud. Hunedoara), Sohodol și Bucium (jud. Alba) sunt cele trei zone în care Bergenbier și inițiativa națională de împădurire pe bază de voluntariat ”Plantăm fapte bune în România” vor planta specii de conifere.

Bergenbier și-a invitat consumatorii să susțină campania și i-a încurajat să dea nume brazilor care urmează a fi plantați, pe pagina de facebook a brand-ului. Aceștia se pot înscrie voluntari în Echipa Națională de Răcorire, pentru a participa la împădurire, pe platforma  www.racorimromania.ro/cubrazi până în data de 15 aprilie.

La sfârșitul lunii aprilie, Bergenbier va începe plantarea brazilor în zona Bucium alături de voluntarii și de vedetele care s-au alăturat  campaniei de reîmpădurire. Plantarea celor 50.000 de brazi în cele trei zone din vestul țării (Bucium, Sohodol și Râu de Mori) va fi finalizată în luna mai.

”Te răcorești și reîmpădurești!” este unul dintre cele mai ample proiecte de reîmpădurire cu ajutorul voluntarilor din România, realizat de Bergenbier cu sprijinul asociației EcoAssist, reprezentantul legal al ”Plantăm fapte bune în România”.

”Am simtit ca ar fi frumos să contribuim si noi intr-o mică parte la răcoarea munților, iar plantarea celor 50.000 de brazi arătă modul nostru de a ne arăta mulțumirea pentru natura care ne-a inspirat să facem Bergenbier, berea care îți oferă răcorirea adevărată. Din informațiile noastre, este prima inițiativă de această amploare din partea unei beri românești și ne vom implica în toate etapele plantării, dar și în menținerea și îngrijirea pădurii pentru o perioadă îndelungată”, a declarat Gabriela Lupaș Ticu, Director de Marketing Bergenbier S.A.

​”Creșterea și protejarea pădurilor reprezintă misiunea asumată de către toți cei care se implică în acțiunile ”Plantăm fapte bune în România”. Ne bucură inițiativa Bergenbier de a susține înființarea de noi culturi forestiere de conifere și credem că reprezintă un model de bune practici care să evidențieze responsabilitatea față de mediu și viitor”, a declarat Marin Toma, președintele Asociației EcoAssist, reprezentantul legal al inițiativei naționale de împădurire pe bază de voluntariat ”Plantăm fapte bune în România”.

Bradul, copacul simbol al românilor

Bradul este copacul care reprezintă cel mai bine România, conform studiului “Ce știu românii despre brazi?” realizat în luna februarie la cererea Bergenbier de iVox.ro pe un eșantion de 1.307 respondenți.* Cei mai mulți dintre participanții la studiu – 43,08% – au ales bradul, ca specie reprezentativă pentru țara noastră.

Totodată, românii sunt conștienți de beneficiile pentru natură și sănătate pe care le aduc pădurile de brazi. 95,66% dintre cei care au răspuns consideră că reîmpădurirea unei zone de munte poate fi benefică pentru comunitatea locală. Nouă din zece respondenți știu că doi brazi adulți produc oxigenul necesar unei persoane pentru a respira zi de zi.

*Sondajul s-a desfășurat la cererea Bergenbier, în luna februarie, pe un eșantion de 1.307 respondenți, cu vârsta cuprinsă între 18 – 45 de ani, utilizatori ai platformei iVox.ro și reproduce, din punct de vedere al principalelor caracteristici, structura socio-demografică a populaţiei utilizatorilor de Internet din România, aşa cum decurge din cercetarea Gallup „Piaţa serviciilor de acces la Internet” (Gallup, aprilie 2010), realizată la cererea ANCOM (Autoritatea pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii). Prin urmare, rezultatele acestui sondaj pot fi extrapolate, cu o minimă marjă de eroare, populaţiei utilizatorilor de Internet din România, cu vârsta peste 18 ani, din mediul urban.


Despre Bergenbier S.A.

Bergenbier S.A. este unul dintre cei mai activi producători de bere de pe piaţa românească, activând în România din anul 1994. Compania operează în prezent o unitate de producţie la Ploieşti, iar echipa numără aproximativ 700 de angajaţi. Bergenbier S.A. face parte din grupul Molson Coors Brewing Company, al treilea mare producător de bere din lume.

Portofoliul companiei cuprinde mărcile locale: Bergenbier – cu sortimentele Bere blondă, Bere blondă fără Alcool, ALE, Fresh Lemon și Fresh Grapefruit – şi Noroc  precum şi mărcile internaţionale produse local: Staropramen, Stella Artois, Beck’s, Löwenbräu. Alături de acestea, Bergenbier S.A. importă specialităţile belgiene Leffe şi Hoegaarden precum și berea mexicană numărul 1 în lume, Corona.


Despre Molson Coors Brewing Company

Molson Coors Brewing Company este al treilea producător de bere la nivel mondial, cu mărci extraordinare care încântă consumatorii de bere din toata lumea. Portofoliul său include mărci premium, lideri de piaţă, precum Coors Light, Molson Canadian, Carling, Staropramen, Blue Moon şi Cobra în America de Nord, Europa şi Asia. Compania Molson Coors este listată în Indicele de Sustenabilitate Dow Jones (DJSI) pentru America de Nord şi este constant preocupată de găsirea de noi soluţii pentru a maximiza impactul pozitiv asupra societăţii. Pentru mai multe informaţii despre Molson Coors Brewing Company, vizitaţi website-ul companiei: www.molsoncoors.com.


Despre Plantăm fapte bune în România

Din 2011 și până în prezent, 31.869 voluntari au plantat și îngrijit 664.328 copăcei pe un total de 207  hectare de terenuri publice neproductive în 22 de județe din România. În 2013, inițiativa a primit Înaltul Patronaj al Alteței Sale Regale Principesa Margareta a României, iar de-a lungul anilor i s-au acordat nouă distincții din partea comunității. Reprezentantul legal al inițiativei este Asociaţia EcoAssist din București.