Din 2016, “Plantăm fapte bune în România” și Publicis Groupe România derulează campania de recunoaștere a voluntariatului Green Endorsement.

Voluntarii participanți la acțiunile de împădurire organizate de “ Plantăm fapte bune în România” primesc certificatul Green Endorsement, recunoscut de peste 30 de companii din țară. În funcție de implicare, participanții vor primi un certificat Green Endorsement Basic sau Green Endorsement Pro.

Acest certificat atestă că implicarea voluntarilor dovedește calități importante pe care orice companie si le-ar dori de la angajații săi. Companii multinationale și alți jucători importanți din economia romanească acordă formal atenție voluntariatului în analiza profilului candidatului.

Green Endorsement încurajează tinerii să se implice în cât mai multe acțiuni de voluntariat pentru protecția mediului.

“Cred că această idee e una revoluționară si va aduce câștiguri tuturor părților implicate, având ca scop final salvarea României. Ar trebui să existe cât mai multe idei de acest fel, idei care chiar să schimbe ceva în jur”, a declarat Jorg Riommi, Chief Creative Officer la Publicis România.

Partenerii proiectului sunt eJobs, McDonald’s, Carrefour, Bergenbier, Poșta Română, Banca Transilvania, HP, Hewlett Packard Enterprise, DB Schenker, FAN Courier, KFC, JTI, Nokia, Tiriac Holdings, Ericksson, BDO Audit, Avangate, Regina Maria, Agricost, OLX, Immochan, Țuca Zbârcea & Asociații, Lugera, ARVAL, Webhelp, Brenntag, Zenith Media, Plastic Omnium, Barlinek, Sanofi România, 2Parale, Recognos, AQUA Carpatica și Arvato BERTELSMANN.

Campania care transformă voluntariatul într-un plus la angajare, a fost sprijinită și de realizatorul documentarului Wild Carpathia, Charlie Ottley. Producătorul britanic s-a alăturat primei acțiuni de plantare din cadrul campaniei, în 2016, la Fețeni, în județul Vâlcea. Îndrăgostit de România, Charlie Ottley încurajează tot mai mulți tineri să se implice în acțiuni de împădurire și trage un semnal de alarmă asupra situației pădurilor noastre.

De asemenea, Green Endorsement a fost recompensat cu aur la secțiunea “Activation” în cadrul festivalului de publicitate Golden Drum, organizat la Ljubljana, în Slovenia. Campania a fost premiată și cu Silver Effie în cadrul festivalului Effie Awards, în categoria “Positive Change, Non-Profit.